BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 8, 2010

TESTIMONI PENGGUNA

TESTIMONI 1
sy slama ni pakai kaedah rancang sendiri je..... dan x penah amik apa2 suppliment utk bdn... so, mmg x leh nak compare2 dgn MAB... cuma skang leh story psl kebaikan yg sy dpt dr MAB...

slps bersalin ari tu... badan slalu sakit2 sengal.... kdg kalo kat dapur.... x pakai selipar atau lapik kaki.. mula la ms nak bangkit dr tido tu... masya'allah.... hanya tuhan jer yg tau betapa siksa sakit pinggang.... kat opis kalo berdiri lama... mula la lenguh lutut... blk umah mcm nak demam je rs.... nak bersama ngan suami pun kdg asik 'bg alasan' je... sbb slps itu... bdn sakit2.. mcm x cukup stamina pun ada....

dgn MAB walaupun ms tu... br mencuba 8 biji... sy dah dpt rskan perubahan... masalah tersenarai kat atas pun dpt di atasi.... bdn makin cergas.... berpeluh.... dan yg plg penting ketengangan perut dah dpt di atasi... mungkin peranakan... sbb ms pantang... sy urut x sampai 'target'... asik masalah berebut bidan je.... hehehheh.... dan yg lebih penting... ukur lilit perut sy... makin berkurang... tp berat bdn masih maintain... x pyh dah nak ssh2 cr pil lain utk kempiskan perut rsnya.... :lol:
tima kasih MAB.....

TESTIMONI 2
6 thn berubat dgn mcm2 utk pregnant, tapi selepas 6 bln ambil MAB utk teraturkan period..... sekarang sah dah pregnant.

kak zah...ingat saya lagi...

alhamdulillah sekarang saya br je disahkan mengandung
tapi baru lagi... :lol:
stlh 6 tahun daku menanti...akhirnya termakbul jugak
doakan agar sampai bersalin saya sihat ye kak

saje nak bg tau akak :lol: :lol:

TESTIMONI 3
Mendapat kepujian suami, normal kembali spt first night selepas pantang

TESTIMONI 4
saya dah start makan MAB dah 4 hari.. alhamdulillah anak saya takde masalah ngan allergik tu... yang best nyer suami puji hehehe.. paham2 ler ye.. dia kata rasa cam "first night". tu baru 4 hari makan..hubby siap soh saya rekemen kat kengkawan yang baru bersalin hehe.. makan MAB ni mulut pon jadik wangi.. saya kunyah2 je sbb rasa sedap.
effect yang lain saya tatau lagi la sbb baru je mkn.. ape2hal nanti saya bgtau resultnyer ye.. ttg panas ke ape takde problem sbb saya minum air byk2 masa mkn MAB ni seperti yg akak sarankan...

thanks ye kenalkan MAB ni.. baru mkn sebotol.. ade sebotol lagi.. nanti bile dah abis saya nak beli lg..


0 comments: